سیسمونی برای پسر

لیست سیسمونی پسر شامل چه وسایلی است؟ رنگ‌های مناسب برای سیسمونی پسرانه چه رنگ‌هایی است؟ انتخاب رنگ مناسب برای کودکان پسر و دختر برای خرید سیسمونی بسیار مهم است. در این مقاله به نکات مهمی می‌پردازیم که در انتخاب رنگ لباس سیسمونی پسر مورد اهمیت است.

 

سیسمونی پسر

پس از اینکه جنسیت فرزند مشخص می‌شود. پدر و مادرها ذوق فراوانی برای خرید لوازم سیسمونی دارند. بطور کلی عموم وسایل سیسمونی دختر و پسر مشترک است و جنسیت نوزاد در خرید لوازم سیسمونی نقشی ندارد. شاید بتوان گفت بزرگترین تفاوتی که بین سیسمونی دختر و پسر وجود دارد، رنگ آن است.

و اختلافاتی نیز در نوع لباس نوازد پسر و دختر نیز وجود دارد. بنابراین پس از مشخص شدن جنسیت فرزندتان می‌توانید به سراغ خرید سیسمونی بروید.

 

رنگ‌های رایجی در سیسمونی پسرانه

از رایج‌ترین رنگ‌هایی که برای خرید سیسمونی پسر استفاده می‌شود، رنگ آبی است. رنگ آبی حس مرد کوچولو را در ذهنیت پدر و مادر ایجاد می‌کند. احساسی مردانه از جنس کودکانه برای آنها بسیار شیرین است. والدین نوزاد معمولاً از رنگ‌هایی مانند صورتی در خرید سیسمونی پسرانه دوری می‌کنند و رنگ صورتی را مختص سیسمونی دختر می‌دانند.

رنگ آبی رنگ آرامش است و در روزهای بعد از زایمان که عموم مادران دچار افسردگی می‌شوند، این رنگ می‌تواند به بهبود حال و آرامش آنها کمک کند.

 

دو نکته جهت انتخاب رنگ آبی برای سیسمونی

از آنجایی که رنگ آبی در نظر عموم آدمها رنگی ایستا و خنثی بنطر می‌آید. و با هیجانی که مختص حال کودکان خصوصاً پسران در تناقض است. می‌توانید از رنگ‌های مکمل مانند نارنجی که هم با رنگ آبی هماهنگ است و هم انرژی و شادابی را در سیسمونی و اتاق کودک را حفظ می‌کند.

طراحان داخلی توصیه می‌کنند دیوار پشت تخت اتاق نوزاد را آبی کنید اگر تمایل دارید از رنگ آبی در تزئین اتاق کودکتان استفاده کنید.

 

مزایا و معایبی که رنگ آبی در سیسمونی پسر دارد

رنگ آبی از جمله رنگ‌هایی است که با بسیاری از رنگ‌ها می‌تواند هماهنگ شود. بنابراین دست شما را برای انتخاب وسایل‌های دیگه باز می‌گذارد.

رنگ آبی تکراری‌ترین رنگ در انتخاب سیسمونی پسرانه است. اما همچنان محبوب‌ترین رنگ در بین رنگ‌ها برای خرید لوازم سیسمونی است.

رنگ آبی جزو رنگ‌های سرد طبقه بندی می‌شود. و در طولانی مدت این رنگ می‌تواند احساس یکنواختی و خستگی را منتقل کند. بنابراین در انتخاب رنگ مکمل و وسایلی با رنگ‌هایی مانند قرمز، زرد و نارنجی فضای اتاق کودک را شاداب‌تر کنید.

فرزندان پسر نسبت به فرزندان دختر عموماً بسیار بازیگوش‌تر و پر انرژی تر هستند. از آنجا که رنگ آبی رنگ آرامش بخشی است. می‌تواند به آرامش بیشتر کودک و مادر بیانجامد.

 

رنگ قهوه‌ای در خرید سیسمونی پسر

یکی دیگر از رنگ‌های رایج در خرید سیسمونی پسر در ایران رنگ کرم و قهوه‌ایست. با دقت به عموم منازل ایرانی رنگ کرم و قهوه‌ای از رنگ‌های پایه در دکوراسیون منزل است. و از نظر عموم مردم این رنگ یک رنگ پسرانه است. بنابراین بسیاری از مادرها از از این دو رنگ در تزئین اتاق کودک بهره می‌گیرند.

 

دو نکته جهت انتخاب رنگ کرم و قهوه‌ای در سیسمونی پسر

اگر از رنگ‌های قهوه‌ای و کرم در تزئین اتاق کودک استفاده می‌کنید. بهتر است از رنگی مانند آبی برای سیسمونی پسر نیز استفاده کنید تا فضا حس خوشایندی را منتقل کند.

می‌توانید از رنگ‌هایی مانند قرمز، زرد و نارنجی نیز کنار کرم و قهوه‌ای استفاده کنید. این رنگ‌ها گرمای بیشتری به فضای اتاق می‌بخشد. اما تنها استفاده از رنگ‌های گم مقداری فضای اتاق را نامتناسب می‌کند. از رنگ‌های خنثی و سرد به شکلی مناسب برای بهبود فضا استفاده کنید.

 

رنگ مشترک سیسمونی نوزاد پسر و دختر

برخی اوقات پدر و مادرها ذوق بسیار زیادی برای خرید لوازم سیسمونی قبل از اطلاع از جنسیت فرزند دارند. یا آنکه بر این باورند که تا هنگام تولد فرزنشان نباید از جنسیت او مطلع شوند. و می‌خواهند این هیجان را برای ۹ ماه به همراه داشته باشند.

 

در این مواقع بهتر است از رنگ‌های مشترک سیسمونی نوزاد پسر و دختر برای خرید لیست کامل سیسمونی نوزاد استفاده شود.

از جمله رنگ‌های مشترک عبارت است از:

نارنجی

بنفش

سبز مغز پسته‌ای

زرد

سبز

آبی فیروزه‌ای

و …

زمانی که تصمیم دارید از این رنگ‌ها در خرید سیسمونی استفاده کنید بهتر است این رنگ‌ها را با یک رنگ خنثی مانند سفید یا طوسی ترکیب کنید. تا فضای اتاق کودک هر چه زیباتر شود.

 

قرمز ممنوع!

قرمز رنگ هیجان، شادی و شادابی است. شاید با خود فکر کنید انتخاب این رنگ در سیسمونی پسر انتخاب بسیار خوبی است. اما متأسفانه اشتباه فکر می‌کنید! به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم که رنگ قرمز رنگ اصلی سیسمونی باشد. شاید بتوان از این رنگ به همراه رنگهای خنثی استفاده کرد.

چشم نوزاد در روزهای اول حیات خود تنها می‌تواند سه رنگ سیاه، سفید و خاکستری را تشخیص دهد. و با گذشت زمان و تکامل چشمهایش، می تواند رنگ‌های دیگر را از هم تفکیک کند. به همین دلیل طراحان داخلی توصیه می‌کنند از رنگ‌های ملایمی همچون آبی آسمانی، صورتی و … جهت طراحی اتاق کودک استفاده کنید. زیرا این رنگ‌ها با چشم نوزاد سازگاری بیشتری دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *